| „კავკაზუს ონლაინმა“ საქართველოს ინტერნეტ-პროვაიდერთა ბაზარზე ლიდერობა დაკარგა | | ბიზნესი და ეკონომიკა | |
|
დეკემბრის მდგომარეობით, „კავკაზუს ონლაინს“ ბაზრის მხოლოდ 37% უკავია, მაშინ, როცა „სილქნეტს“ – 41%. წლის ბოლოს „კავკაზუს ონლაინს“ ბაზრის 44% ეკავა, ხოლო „გაერთიანებულ ტელეკომს“ – 37%. „სილქნეტმა“ ლიდერის პოზიციები „კავკაზუს ონლაინს“ პირველად წაართვა მიმდინარე წლის მაისში და მას მერე სიტუაცია უცვლელია. „გაერთიანებული ტელეკომის“ პრივატიზაციამდე „კავკაზუს ონლაინი“ საქართველოში ბაზრის დაახლოებით 95%-ს იკავებდა. წყარო - bizzone
https://www.aspurcela.ge/asp-News_-_file_-_article_-_sid_-_886.html
| |||
| განათავსა - Drakula | 24 დეკ. 2010, 15:30 | ახალი ამბები » | |||

| სტატიის რეიტინგი | ||
ხმები: 10 ![]() |
||
კომენტარზე პასუხს აგებს გამომგზავნი. საიტი არ არის პასუხისმგებელი მის შემცველობაზე.