aspurcela.ge
როგორ შეიძლება ჩვენი სახლის გათბობა

 ეკონომიკა: რეკლამებში იკრძალება გამოყენება ტერმინებისა „სასარგებლო“ და „გამაჯანსაღებელი“ ბიზნესი და ეკონომიკა  ბიზნესი და ეკონომიკა 
კანონის თანახმად, აკრძალულია მომხმარებლის დარწმუნება იმაში, რომ კონკრეტულ პროდუქტს განსაკუთრებული თვისებები აქვს მაშინ, როდესაც ანალოგიური თვისებები სხვა პროდუქტსაც აქვს, განმარტავენ სურსათის უვნებლობის ეროვნულ სააგენტოში. მაგალითად, დაუშვებელია რეკლამაში გამოყენება ტერმინებისა „სასარგებლო“, „გამაჯანსაღებელი“ და „დიაბეტური“, თუ კომპანიაში ჯანდაცვის სამინისტროს შესაბამისი ნებართვა არა აქვს. სურსათის ეროვნული სააგენტოს სურსათის დეპარტამენტის უფროსის თენგიზ კალანდაძის განცხადებით, აღნიშნული დარღვევა 1 000 ლარის ოდენობით ჯარიმით ისჯება. თუმცა იგი ვერ იხსენებს შემთხვევას, როდესაც ქართულ ბაზარზე მსგავსი დარღვევა დაფიქსირდა.



ამავე დროს, მარკეტოლოგი ალექსანდრე მარგიშვილი აცხადებს, რომ პროდუქციისთვის არასწორი თვისებების მინიჭების შემთხვევა ხშირია. თუმცა, მისივე თქმით, მეზობელი აზერბაიჯანის, სომხეთის, რუსეთისა და უკრაინის ფონზე საქართველოში ამ თვალსაზრისით მდგომარეობა უკეთესია. მარგიშვილი ცალკე საუბრობს იმ შემთხვევებზეც, რომლებიც მედიკამენტების ბაზარზე არსებობს, სადაც, მისი თქმით, იმპორტირებული პროდუქციის შეფუთვაზე ქართული თარგმანი ხშირად დამახინჯებულია, ან რამდენიმე წინადადება საერთოდ არ არის.


მისივე თქმით, ფარმაცევტული კომპანიები ძირითადად თავს არიდებენ იმ წინადადებების გადათარგმნას, რომლებიც მომხმარებლებს მნიშვნელოვან გაფრთხილებას აძლევს. მარგიშვილის თქმით, ეს შემთხვევით არ ხდება და აშკარაა, რომ კომპანიები ასეთ ხრიკს პროდუქციის უკეთ გაყიდვის მიზნით მიმართავენ.


„მედიკამენტების ფონზე საკვებ პროდუქტებში მდგომარეობა მნიშვნელოვნად უკეთესია. ხორცპროდუქტების ბაზარზე მსგავსი პრობლემა ნაკლებია, თუმცა, აქ სხვა ხელის შემშლელი პრობლემები არსებობს, როგორებიცაა ფასი ან ხარისხის ერთგვაროვნება. მსგავსი სიტუაცია რძის პროდუქტების სექტორშიც აღინიშნება“, - ამბობს ექსპერტი. საერთო მდგომარეობის შეფასების დროს მარგიშვილი ამბობს, რომ ბოლო პერიოდში სასურსათო ბაზარზე გარკვეული პროგრესი შეინიშნება. რამდენიმე მცირე ფირმა, რომელიც შეფუთვის დროს სტანდარტებს არ იცავდა, საერთოდ წავიდა ბაზრიდან, ზოგიერთმა კი მდგომარეობა გამოასწორა.
წყარო - bizzone

გაუზიარე სხვებს:
https://www.aspurcela.ge/asp-News_-_file_-_article_-_sid_-_3813.html
განათავსა - Drakula | 03 ნოემ. 2011, 20:29 | ახალი ამბები »
 

"ეკონომიკა: რეკლამებში იკრძალება გამოყენება ტერმინებისა „სასარგებლო“ და „გამაჯანსაღებელი“" | შესვლა/რეგისტრაცია | 0 კომენტარი
კომენტარზე პასუხს აგებს გამომგზავნი. საიტი არ არის პასუხისმგებელი მის შემცველობაზე.
კომენტარების გაკეთება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ წევრებს, რეგისტრაცია

გათბობის მონტაჟი, კონდიციონერების მონტაჟი, სანტექნიკის მონტაჟი

სტატიის რეიტინგი
საშუალო ქულები: 0
ხმები: 0

მიეცით ხმა ამ სტატიას:

საუკეთესო
ძალიან კარგი
კარგი
საშუალო
ცუდი


მენიუ
 მთავარი გვერდი
• კომპანიები [12349] »
• ტოპ შეთავაზება [138] »
• პროდუქცია და სერვისი [4528] »
• კერძო განცხადება [105] »
• წევრი საიტზე [2590] »
 ახალი ამბებიNew content !
 რუბრიკები »
 საქართველოს ამბები »
 მსოფლიოს ამბები »
 ბიზნესი და ეკონომიკა »
 სტატიების ძებნა »
 სტატიის განთავსება »
 გამოფენები, ფორუმები »
 წევრები
 ჯგუფები »
 ჩემი კაბინეტი »
 ჩემი პროფილი »
 ჩემი შეტყობინებები »
 გამოკითხვები »
 მოდულები
 თამაშები საიტზე »New content !
 Seo ხელსაწყოები »New content !
 ფაილები და ბმულები
 გადმოწერა »
 ლინქ რეფერალები »New content !
 სხვა
 საიტის რუქა »
 ჩვენს შესახებ »
 კონტაქტი »

  • 03 მაისი 2024
  • English Georgian